კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშ.დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
საშინაო დავალება
|
არ აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
|
დავალება არასრულია და შეცდომები აქვს.
|
საშინაო დავალებაში შეცდომებია
|
დავალება სწორადაა შესრულებული
|
მოწესრიგებულობა გაკვეთილზე
|
მოსწავლეს არ აქვს ყველა საჭირო ნივთი წიგნი რვეული.და ა.შ
|
მოსწავლეს არ აქვს გაკვეთილისთვის საჭირო ყველა ნივთი
|
მოსწავლეს არ აქვვს ყველა ნივთი წამოღებული
|
მოსწავლე მოწესრიგებულია და აქვს ყველა ნივთი
|
ყურადღებით მოსმენა და მასწავლებლის მითითებების შესრულება
|
მოსწავლე არ უსმენს მასწავლებელს და არ ასრულებს მითითებებს.
|
მოსწავლე ხშირად იმსახურებს მასწავლებლის შენიშვნას.და ხშირად არ ასრულებს მასწავლებლის მითითებებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ გაფანტულია და არ უსმენს მასწავლებელს. მასწავლებელს სჭირდება მითითების გამეორება.
|
მოსწავლე ყურადღებით უსმენს მასწავლებელს და ზედმიწევნით ასრულებს მითითებებს
|
ახალი მასალის კითხვა
|
მოსწავლე ვერ კითხულობს ახალ ტექსტს
|
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის წაკითხვა
|
მოსწავლე კითხულობს მაგრამ ზოგჯერ უჭირს სიტყვის ამოკითვა
|
მოსწავლე კითხულობს ახალ ტექსტს აქვს უმნიშვნელო შეცდომები
|
გაკვეთილზე ჩართულობა
|
მოსწავლე არ ერთვება გაკვეთილში
|
მოსწავლე პასიურია და არ ერთვება გაკვეთილში
|
მოსწავლეს ზოგჯერ ეფანტება გონებადა არ აქტიურობს,
|
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული მთელი გაკვეთილის განმავლობაში
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment