შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
დაბალი
საშ.დაბალი
საშუალო
მაღალი
საშინაო დავალება
არ აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
დავალება არასრულია და შეცდომები აქვს.
საშინაო დავალებაში შეცდომებია
დავალება სწორადაა შესრულებული
მოწესრიგებულობა გაკვეთილზე
მოსწავლეს არ აქვს ყველა საჭირო ნივთი წიგნი რვეული.და ა.შ
მოსწავლეს არ აქვს გაკვეთილისთვის საჭირო ყველა ნივთი
მოსწავლეს არ აქვვს ყველა ნივთი წამოღებული
მოსწავლე მოწესრიგებულია და აქვს ყველა ნივთი
ყურადღებით მოსმენა და მასწავლებლის მითითებების შესრულება
მოსწავლე არ უსმენს მასწავლებელს და არ ასრულებს მითითებებს.
მოსწავლე ხშირად იმსახურებს მასწავლებლის შენიშვნას.და ხშირად არ ასრულებს მასწავლებლის მითითებებს
მოსწავლე ზოგჯერ გაფანტულია და არ უსმენს მასწავლებელს. მასწავლებელს სჭირდება მითითების გამეორება.
მოსწავლე ყურადღებით უსმენს მასწავლებელს და ზედმიწევნით ასრულებს მითითებებს
ახალი მასალის კითხვა
მოსწავლე ვერ კითხულობს ახალ ტექსტს
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის წაკითხვა
მოსწავლე კითხულობს მაგრამ  ზოგჯერ უჭირს სიტყვის ამოკითვა
მოსწავლე კითხულობს ახალ ტექსტს აქვს უმნიშვნელო შეცდომები
გაკვეთილზე ჩართულობა
მოსწავლე არ ერთვება გაკვეთილში
მოსწავლე პასიურია და არ ერთვება გაკვეთილში
მოსწავლეს ზოგჯერ ეფანტება გონებადა არ აქტიურობს,
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული მთელი გაკვეთილის განმავლობაში

No comments:

Post a Comment