პროექტის სახელწოდება: ჩემი საყვარელი ცნობილი პიროვნება (My favorite person)
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას მათი საყვარელი ცნობილი პიროვნების შესახებ. დაწვრილებით გაეცნობიან მათთვის საინტერესო ინორმაციას ამა თუ იმ ადამიანზე.
პროექტის აქტუალობა: პროექტი მათი ინტერესებიდან გამომდინარეა ვინაიდან ამ ასაკის თითქმის ყველა მოსწავლეს ყავს თავისი ფავორიტი ადამიანი, აგროვებენ მათ პლაკატებს ან ინფორმაციას სიმღერებს ფილმებს და ა.შ
პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა მოიძიებენ მათთვის სასურველი ინფორმაციას, შესაბამისად უვითარდებათ კვლევა ძიების უნარი; უვითარდებათ დამოუკიდებლად აზროვნების უნარი, მნიშვნელოვანი ინფორმაციიის ამოკრების უნარი, იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს, ცოდნას.
მოსწავლეთა ასაკი : (11- 12) წელი
ვადები / ხანგრძლივობა: სამი დღე
მოსალოდნელი შედეგები/რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას მოიპოვებენ მეტ ინფორმაციას, ისწავლიან ერლექტონული პრეზენტაციის კეთებას და წარდგენას, განუვითარდებათ ცხოვრებისთვის მნიშვნელოვანი უნარები.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსი: ინტერნეტი, წიგნი,რვეული.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა 1 მოსწავლეები ირჩევენ მათთვის სასურველ პიროვნებას ანუ სამუშაო თემას დროის განაწილება
აქტივობა 2 დავალების დაკონკრეტება, განაწილება ანუ ზუსტად რა ინფორმაცია უნდა მოვიპოვოთ
აქტივობა 3 გეგმის შემუშავება რა, როგორ შეიძლება გაკეთთეს, რა სახით.
აქტივობა 4 ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში, წიგნებში, კონკრეტულ პიროვნებაზე კითხვით, გაზეთებში, ჟურნალებში და ა.შ
აქტივობა 5 მოპოვებული ინფორმაციიის დამუშავება, დალაგება,დიზაინის შექმნა პრეზენტაციისთვის
აქტივობა 5 საბოლოო სახის მიცემა პრეზენტაციიისთვის
აქტივობა 6 წარდგენა
აქტივობა 7 შეფასება
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
აქტიური მუშაობა
|
მოსწავლე არ არის ჩართული მუშაობაში არ ავლენს ქტიურობას
|
მოსწავლე ჩართულია მუშაობაში მაგრამ არ არის აქტიური
|
მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული მუშაობაში
|
პროექტის შინაარსი
|
მოცემული ინორმაცია არეულია ჭირს აზრის გამოტანა.
|
მოცემულ ინფორმაციაში აზრი დალაგებულია თუმცა ინფორმაცია მწირია.
|
აზრი სრულყოფილად და სწორადაა დალაგებული შინაარსობრივად მოცემული ინფორმაცია სავსეა, საინტერესოა.
|
პრეზენტაციის წარდგენის ხარისხი
|
პრეზენტაცია უხარისხოა, ვიზუალურად არ არის გაფორმებული, პრეზენტატორი არ არის თავდაჯერებული.
|
პრეზენტაცია კარგია, ვიზუალურად გაფორმებულია თუმცა მას პრეზენტატორი უინტერესოდ წარმოადგენს.
|
პრეზენტაცია კარგია ვიზუალურად ლამაზათაა გაფორმებული, პრეზენტატორი მას თავდაჯერებულლად და ხარისხიანად წარმოადგენს.
|
საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან, ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ინსგლისური:
უცხ.დ.II.10. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.II.13. მოსწავლე აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.II.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს თანაკლასელებთან და მასწავლებელთან თანამშრომლობის საწყისი ჩვევები.
ისტ-ი:
ის ტექნ. I.5. მოსწავლეს შეუძლია კვლევის ტექნოლოგიური საშუალებების გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს საძიებო სისტემას ინფორმაციის სხვადასხვა წყაროდან მისაღებად (მაგალითად მოიძიებს ლექსის ტექსტს, აუდიო ან ვიდეო ფაილს ნახატი ფილმიდან ან საბავშვო ფილმიდან ნაწყვეტს);
· იყენებს ისტ-ს სწავლის გასაუმჯობესებლად და შემოქმედებითი პროცესის წასახალისებლად.
პროექტის ავტორი : ლანა ბრეგვაძე.
ხელმძღვანელის ელექტრონული ფოსტა: lanabregvadze@gmail.com
No comments:
Post a Comment